Superlina71

Hej alla pandor!
Som jag sa skulle ju superlina komma och hälsa på igår men det blev idag istället!
Superlina71 kommer ha tjocka bokstäver.
Hej allihopa! Det är jag som är superlina71! Minns ni mig?
Ja, ni minns väl henne? Igallafall dem som läste det året när hon var här!
En kort interjuv med superlina71:

Hur var det när du lämmnade bloggen?
Det var hemskt!
Vilken är din favorit:
a) Färg?
b) djur?
c) Maträtt?
a) Rosa
b) Katt ( ungar )
c) Pannkakor!
Något du vill bäretta sen du var här sist?
Jag har varit i Paris!
Okej!
Något ÖVRIGT??
Jag tror inte det!
Dåså var denna intervjun avslutad!

Jag sa ju den skulle vara kort!
Superlina71......vad gör du!?
Kollar datumet! Och idag är det:
....................... 2011-10-10..........................
Okej! Så roligt!
Men superlina71 skulle du vilj blogga med mig minst till november? Alltså till den 2011-11-18 ??
Menar du allvar ?? I så fall ja!!
Bra! Kan du avsluta inlägget ska äta lite nu jag är sååå hungrig??
Jaa!! Hej då!
Okej! Men först ska jag bäretta lite!
Jag skulle sitta barnvakt åt Paul efter jag och min uggla Ugglis hade fixat nya mössor! Men det var typ jag som lekte och han var barnvakt!
 Och så blev vi vänner!
Ha det toppenkul!!
Som alemanda brukar göra:
// alemanda
Men som jag VILL göra:
// superlina71 & alemanda!!! :( :o :) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0