Lördag!

Hej alla!

Idag är det Lördag!
Så det blir Lördags vits!
Jusstea! Varje Lödrag kommer en vits eller gåta! Mest vitsar, som jag har hört eller läst. Etfersom det är det första, Får ni 3 vitsar! Här är dem:


1.

- Idag fick jag ett anonymt brev!
- Jaså, från vem då?


2.

- Alla skrattade när jag satte mig vid pianot.
- Varför det?
- Det var ingen pall där.

3.

- Vad sägerman om manträffar ett monster med tre huvuden?
- Hej, hej, hej!

Kanske känner igen dem??
Fattar ni inte något kan ni skriva i en kommentar!
Jag vill bara säga en gåta jag kom på, den är väldigt lätt men ändå:

Vilken Medicin är det man penslar på?? :?

Jag skriver svaret i nästa inlägg! :D

// alemanda :) :D :)

Kommentarer
Postat av: Draken11

JAG FATTAR INGEN TING AV DET DÄR...!?

2012-02-21 @ 11:00:57
URL: http://draken11.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0