Gör en blogg!

Hej alla pandor!
Jag kan försöka visa er hur man gör en blogg! Men kanske lite svårt!
Titta här nu så vet ni hur man ungefär gör. Om ni inte vill veta ska ni hoppa över inlägget och läsa P.s:et!
Kommer här:
1. Fråga om du får!
Viktigt annars kanske du får skäll! INte bra inte bra!
2. Tänk ut vad bloggen ska handla om.
Panfu, spel eller kanske dig själv!
3. Välj ut en sida där man kan skapa en blogg.
t.ex www.blogg.se eller www.bloggplatsen.se men det väljer du bara själv!
4. www.bloggplatsen.se
Gå till startsidan! ( du kommer till den direkt )
<------------------------ Klicka på knappen!
5. www.bloggplatsen.se
Fyll sedan i upgifterna!
Förnamn: Ta panfunamnet om du vill!
 Fyll i e-post! verifiera betyder man ska fylla i det en gång till så det inte blir fel.
Efter det tryck på skapa blogg!
Testa själv att ändra och skapa!
4. blogg.se
Inga bilder!
Tråkit!
5. Tryck på skapa en blogg, fyll i upgifterna! Tryck sedan på skapa mitt konto! 
   




Kan vara viktigt att veta!
Du kan göra detta med en vuxen så är du helt säker! Det gjorde jag!!!! Väldigt bra rekomenderar det!
www.bloggplatsen.se och www.blogg.se är gratis!
Jag har bloggar på båda sidorna! En om sims3 www.alesims.bloggplatsen.se och denna www.minpanfu.blogg.se !!!
// superlina71 & alemanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0