Nu börjar det!

Hej!
Nu ska jag äntligen börja med ELIN eller som den heter:
Sommarlovsön!!
Så nu säger jag:
Nu börjar det!




En härlig sommarlovs dag åker Elin och hennes mamma Karin till den lilla sommarlovsön. Dem tar båten, det tar ca 1 timme. Elin stopar i sig en macka och ett glas vatten. När dem är framme vill Elin gå på uptäcks svärd.
- Nähä du! Det orkar jag inte med!
-Okej mamma!!
Strax därefter var Elin på andra sidan av ön " den förbjudna sonen" Hon tänkte : Ach! Vad är det som är SÅ läskigt!men hon hade inte räknat med en kompis?
- Hej! Vart ska du? Om det är den förbjudna sonen hänger jag med!
När dem var framme såg dem ett vrak på land!
-HEj ! Vad gör ni? Jag bor här! KOm och se!
- Bor du i vraket?
- Såklart!
- Nja min mamma sa att om jag stötte på nån här skulle jag inte följa med! Sa Elin.
- Kom vi går! Sa Elins nya vän som hon inte hittade i den förbjudna sonen som heter Elsa.
-nej följ med ni två in i vraket! protesterade Hannah.





Hur går det?
Vem är den sanne vännen?
Läs i morgon hur det går1

// alemanda

Kommentarer
Postat av: PanfuHannah

Hej du! :)

Bra saga, fin header, gissar på

att du har gjort den på paint ;)

Måste kolla vidare!

Bye bye!!

// Hannah Panna

2011-06-30 @ 18:32:07
URL: http://panfuhannah.blogg.se/
Postat av: Jinny_10

Hej!

Det var lengesen du skrev o jag med på min blogg :(

För att jag har glömt mitt lösenord :(

Så om du skriver ngn gång kan du väl skriva det oxå att jag glömt :)



Kramar från Jinny_10

2011-08-03 @ 21:35:50
URL: http://jinny10.bloggplatsen.se
Postat av: siike

Tjah minnsru mi?

2011-10-02 @ 09:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0