Hej!

Hej bloggen!
Har ni läst Max & Ellas blogg idag?
Det ska tydligen vara en skridskor bana på terassen eller så.
SJälv är jag ganska bra på det men inte jätte... Men jag önskar er: Lycka till!
Men lugn, det här inlägget är inte slut än. Men Åhh... Vad ska jag skriva om??
Vad tycker ni??
Snälla komentera!
Jag vet! Jag lägger upp alternativ och ni väljer!
Okej här är alternativen:

1. En ny saga.

2. Skriva vad jag gör i panfu.

3. Vad man kan göra i panfu.

Men kan även hitta på egna saker såklart.
Vill ni se den första bilden jag la upp på bloggen?
OKej! Här är den:
Det här är jag i min koja
Det var det. Jag ska nog kolla mer panfu bloggar nu så jag kan få lite insperatskon! ( säkert stavfel )
Goodby
// alemanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0