Sagan!

Hej på er alla panfu pandor! här kommer fottsettningen av min saga!
- Oj oj, det var märkligt. Men vill du se bråttsplatsen nu??
- ja, tack gärna. Föresten vad heter du?
- Jag heter marcus fast min kolega britney kallar mig björn för att jag är så stark och tung.
- okej, fint namn.
Det gick in till brottsplatsen, där var det non slaks tejp som det stod på:
Avspärat på grund av inbråt.
Hela vägen stod det så.
Innanför tejpen stog 10 poliser i uniform och 4 utan. Dem var samlade rund ett bord med en stor, avlång och sönderkrosad glasburk.
Dektetiven Lily som hon hette gick fram till en polis utan uniform och frågade:
- Varför har ni inte uniform??
Hon fick till svar:
- För vi ska kunna gå på stan och förhöra andra så dem inte är tjuven eller non som hjälper tjuven, för om dem ser att vi är poliser kanske dem ljuger
- okej, sa Lili och gick innanför tejpen.
...............................FOTTSETTNING FÖLJER..........................
vi ses
alemanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0