saga

Hej på er alla pandor
Jag tror jag ska göra en till saga. inan gorde jag en men blev inte så nöjd!
fast det var lenge sen nu! jag döper den när nästa del kommer! okej här kommer den:
Det var en gång en flicka som hette Lisa.
En gång skulle Lisa läsa en bok i bibloteket,
hon tittade länge efter en bok som verkade bra men hon hittade ingen,
men sen såg hon att det fanns en bok på ett bord!
- Jaja den får väl duga.
Hon gick fram till den men den satt fast!!
Lisa drog och slet men den satt fortfarande fast!
Hon drog fram en kudde och satte sig på den.
Men när hon öppnade boken såg hon ingen text utan en skatt karta!
FOTTSETTNING FÖLJER
VI SES
ALEMANDA

Kommentarer
Postat av: cken

Oj den var kort!

2010-09-17 @ 14:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0