Pandaberg

Hej på er alla pandor som är mysiga!
Åååå oj det blev lite knäppt i början.
Jag är bara så glad! Har ni sett vem som står i San Franfu jo den berömde filmredihcören .......trumvirvel............ Pandaberg!
Hoho jag fick en roll som en mus! Ganska liten roll om ni frågar mig! Men som belöning fick jag en guldstaty.
Snygg va?? :) :)
Och det är en ny sak i hörnet!
Hehe! Men för att få guld statyn måste man besvara 4 frågor! Och svaren kommer här:
1. krucio
2.  paul
3. kamaria
4. baboom
Kanske tar jag dem i fel  ordning men det märker ni.
Ha  det  en  härlig dag! Det ska jag ha!
vi ses
alemanda

Kommentarer
Postat av: Pomis_10

Jag fick också en roll som en mus.

2010-09-21 @ 19:24:26
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0