Ugglan....

Hej allihopa!
Har ni redan varit vi djungeln och ladan?
Om ni inte har det så tycker jag att ni går dit då!
Jag ska bäretta det nu....jo man får en cool uggla på axlen som
blir ens coola poalare! Kolla in detta fotot på mig, meno, menos uggla Miso och min uggla Ugglis:
Ååå....så söta dem är!!
Jag har visat Ugglo panfu...förutom djungeln....han har ju redan sett djungeln.
Här kommer en bild på mig och Ugglis:
Här kommer en bild när jag visar han nya hem:
Jag säger:
Gillar du ditt nya hem Uglis????!!!!!?!?!?!?!?!?
Nu till ladan:
Har ni besökt den än?
Eller sprang ni först till djungeln innan ni läste klart?
Jaja. Om ni går till ladan så sitter det ett vykort på ett träd,
Om ni klikar på det så kommer det upp en text.
Där det ungefär står:
Hej kära panda,
tidigare kunde du inte själv välja din motståndare till pokopetsrecet. Men nu
är det annorlunda! Från och med nu kan du själv bestämma vilken pokopet
du vill tävla mot! Klika bara på den pokopet du vill tävla mot. Jag har ritat hur det går till
nedantill. När ägaren avden andra pokopen tillåter det så börjar loppet! Då
så, bryt ett ben... jag menar: lycka till! Vi ses!
Eloise

Ja så står det ungefär!
Ha det gott
alemanda

Kommentarer
Postat av: mollymo

Hej alemanda!

Hej gumman meno är min syster asså din moster ;)

2010-10-05 @ 20:50:31
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0