sök i bloggen - hjälp.

Ja, justea. Nu ska jag försöka lära er
mina kära läsare hur man SÖKER i min blogg.
Okej läs noga nu.
STEG 1. SKRIV VILKET INLÄGG DU VILL SÖKA PÅ.
STEG 2. KLIKA PÅ SÖK KNAPPEN.
STEG 3. NÄR DU HAR GJORT DET KOMMER DET UPP SÅ HÄR:
( ÄR FOTTFARANDE PÅ STEG 3. )
KLIKA EFTER  MENADE DU: ROSELLA 9 ( BRÅR PÅ VAD MAN SKRIVER )
IBLAND BEHÖVER MAN INTE KLIKA PÅ:
MENADE DU: ROSELLA 9. MEN IBLAND BEHÖVER MAN DET.
OM MAN INTE BEHÖVER DET KOMMER DET UPP EN LIKNANDE SIDA.
OCH DÅ KLIKAR DU NERANFÖR BARA DÄR DET T.EX. STÅR:
MINPANFU - ROSELLA9
FAST DÅ MOSTE JU KLIKA TILLBAKA EN SIDA FÖRST.
STEG 4. NÄR DU KLIKAT SOM JAG HAR SAGT KOMMER INLÄGGET UPP,
OCH DU KAN KOMENTERA PÅ DET INLÄGGET.
Hoppas att det hjälpte vi ses
alemanda

Kommentarer
Postat av: Emme20

kan du tipsa om min blogg?

2010-10-02 @ 05:44:29
URL: http://panfutidningen.blogg.se/
Postat av: alemanda

javisst!

Ska jag beretta en rolig sak?

okej,

jag brukar alltid börja skriva

komentaren på namn. man jag märker det sen!

2010-10-02 @ 08:48:47
URL: http://minpanfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0