sagan!

Hej!
Här kommer sagan:
Superlina71 viste inta vad hon skulle tro. En spök ko är väl väldigt farlig frågade hon Kimi.
- Ja, på sett och vis. Svarade Kimi.
- Men hur då farlig, och hur kommer jag kunna ta bort den där spök korn??? Frågade superlina71.
- Jag vet väl inte. Genom att hitta denns svaghet kanske? sa Kimi. Jag såg bara att du skulle och vara den ende som skulle kunna det. Men för det moste du ha mod. Har du det eller inte?
- J - jag vet inte direkt!!!!!!! :( Men tänk om jag misslyckas då!?
- Ja du.... då gör du väl det då. Sa Kimi men hon trode inte att superlina71 skulle misslyckas.
- Du kan vi inte hjälpas åt frågade superlina71
- Humm... låt se...
................................FORTSETTNING FÖLJER...................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0