sagan fötsetter!

Hej alla pandor!
Ja, nu kommer sagan.
Den hetter den mystiga ko spöket.
Men först en liten påminnelse:
Superlina71 har gått
till skogen för att ploka svamp.
Men när hon tittar sig om så ser hon ett
slott!
Kapitel 2
Spök kon
Det var en ganska ung panda kvinna
som sa det. Hon bad superlina71 att stiga in.
- Wow! Utbrast superlina71 när hon hade klivit
in på slottsgården.
Det var bara en stor, stor gräsmatta framför henne och ett
litet caffe där det stog:
Kungliga caffett.
Den unge panda
kvinan presenterade sig.
- Jag heter kimi. Fast det är bara ett smeknamn.
- Okej! Sa superlina71. Och jag heter superlina71.
- Jag vet. Sa kimi
- Hur visste du det? Frågade superlina71.
- Jag vet det bara. Svarade kimi.
Dem gick upp för en smal trappa på
högra sidan.Sedan gick dem in i ett torn där fanns det en fotölj med ett bord
framför fotöljen. På bordet stog det en kula. Och bredvid
bordet med kulan på fanns en pal med en kudde på.
- Slå dig ner. Sa kimi.
- Okej. Men vad är det för en kula? Frågande superlina71.
- Det är min magiska spå kula. Förklarade kimi.
...................FORTSETTNIGN FÖLJER......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0