EN sång till er!

Det är över!
Det är så jag nästan tappar stinget!
Oho oho.... jag kommer sakna dig, våran minnen,
våra foton, jag allt vi gjort!
Åååå.....kom tillbaka till mig!
Snälla jag saknar dig så.......!
Jag gillade när vi hoppade ner för en sten och
likte att det var en stor stor klipa, när
vi lekte datten och jag blev altid tagen,
när vi spelade i vårt band för min pappa och mamma,
när vi...blev större åkte vi tillsammans med våra föräldrar till
Stockholm och gick på Gröna Lund!
Så...... kom till mig igen, så ska allting bli som förr

Vad tyckte ni?
Jag tyckte den blev bra!
Nån gång kanske jag gör en till!
Om ni vill så skriv i en komentar en sång till mig,
och om du vill att jag ska skriva den i bloggen!
Ha så skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0