Blogg stafett!

Hej alla!
Jag tror nog ingen läser min blogg okej vet inte vad klockan är årkar inte kolla men kl. är 21.22. ( dikital tid )
Jag årkar inte vänta mer på att ni ska få rösta! Så nu kan ni inte anmäla er och eran blogg!  :( Såå synd! Men det kommer mer chanser att ta! Och dem bloggare och bloggar som är med är:
cken (som villa att lomise blogg skulle vara med så det är den) lomise.blogg.se
sarsus sarsus.blog.se
BlackWhite100 BlackWhite100.blogsport.se
mollymo ylloms.blogg.se
zebralotta yolanda.bloggplatsen.se
Så! Oj nu läser nog ingen min blogg 21.30 !
Hej då!
//alemanda

Kommentarer
Postat av: Pandania00

Jag ville ju va med :(

Men jag röstar på mollymo min syster iaf...

//Pandania00

2010-11-04 @ 19:57:23
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: samsam2

jag läser din blogg och den är bra

//samsam2

2011-09-15 @ 15:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0