Vinter eller ej?

Hejsan!
Superlina71 är jag! :D Och idag när jag treffade alemanda så såg hon inte så värst föberedd för vintern! :P

Och?? Jag tycker det inte är så himla värst kallt! Och föresten så är det ingen snö ute än! Ha! Så det så!!!
Och? Du är ju nästan naken! Hihi!!!! :D :D :P Hur kan ett hår med ett blom deadem, en klänning, tajts, sandaler och en grön kappa vara kallt???? :mad: Joo för det är is i simmbasängen! :
Lite ja!! Men du är ju för vinterkläd:
Och?? Jag är i galla fall vinterkläd och är redo för vintern! HAHA!!!!!! :thumbup:
Grrrrrrrrrrrr!!!! :mad: :mad:
Jaha där gick hon!
Men aja vi ses! :D :)
alemanda och superlina71

P.s jag är ledsen för att alemanda gick! Jag vet inte vad som hände! ;( ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0