Stilar!

Hej alla!
Här kommer 2 stilar:
Tjej:
Kille:
Och så är det höst, och i morgon börjar skolan! :)
Jag har längtat lite. Vi ska göra titt skåp. Ja, ni hörde rätt! Titt skåp! :D
Här är en bild jag tog och fixade lite med:
Ja! Som det står: kommer höst stilar med! :D
Jag har gjort pilar lite här och var. Om vi först tittar på pilen längs uppe så ser vi vad den pekar på. Håret! Så snyggt alltså! :D Sedan tar vi oss en titt på pilen åvanför D ett. Då ser vi att den pekar på skortan, så härlig och fin! Och om vi går ner till den tredje pilen så ser vi att den pekar på skorna! Bruna och höstliga. Sedan går vi till höger, Där ser vi att pilen är blå och den blåa pilen pekar på... ett vattenfall! :P Jag kan någon gång ta er bakom vattenfallet! ( Om ni vill då! Kanske i morgon. ) Sen kikar vi på den gröna pilen! det är såå gröna träd! :D Men det finns ju inga gröna blad kvar på trädet, men i panfu kommer det vara grön i djungeln så ni kan fiska utan att skära ett hål i isen och sticka ner fiske spöet. Men än så länge är det långt kvar eller oj! :( En månad kvar minus 7 dagar men snart minus 8 dagar! Komigen! Jag vill ha snö! :D Jag vill ha snö! :D Jag vill ha snö! :D
Hål en riktigt bra panda höjd!
// alemanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0