söndag! :(

Hej alla pada läsare!
Jag har 4 läsare idag! :D
Undra hur många jag har på ett år?
I alla fall är det Söndag! :(
Neeeeej!  Jag vill inte att helgen ska sluta! Den har varit så sjönn.  Att ligga och slappa och sånt. Men man får ju tänka possitivt! t.ex: Att man lär sig nya saker. Om man inte kunde: 726 - 189 =____ så kanske det kommer i matte boken ( eller ett räkne hefte ) och så kan man det inte och gissar kanske på 636 och så säger läraren att det är fel och så hjälper hon/han dig och räkna ut det! Och ibland har man bild, slöjd osv. Så jag hoppas ni har det kul! Och roligare blir det! Igloo-partyt kommer att hålla på tills på Tisdag! :D :cool: Så då hinner ni vara glada och så!
Ha det coolt! :cool:
Alemanda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0