Saga + bläckfisk!

Hjsan!
Idag gick jag till Kamaria i slottet och där sa hon: " Hej superlina71! Du måste hjälpa mig! "
- Vaaa...? Varför då? Sa jag.
- Jag tänker inte säga men en ledtråd ska du få:
" En rägnbåge i fara är, en bläckfisk vill ha den fina skatten i sin hand. "
Jag stelnade till. Jag trode inte på henne men hon sa att det var sant. Och när har Kamaria ljugit?
Men jag viste ju inte var den var! ;( Men jag började gå ändå, när jag kom fram till Penny och Lenny så såg jag den!Jag tittade länge på den, men det var ingen rägnbåge utan en blomma ju. Men det var ju ändå en gåta sedan så såg jag bläckfisken!
Åååå! Det var ju Fred igen! Han sa så här:
Jag måste ha den! Jag blir bländad annars, så ge mig den nu så krosar jag den!
- Neeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Skrek jag.
Jag bärettar hur det går sen.
Ses
Superlina71 //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0