Nu ska vi gå på fest!

Hej!
Jag skulle gå och plocka snödroppar.... Haha!!!!! Du vet väl att det inte finns snö droppar nu, eller hur? Men det har ju SNÖ droppar, så borde dem inte växa på vintern, då? Nej! Aslut  inte. Det växer på våren, när det är LITE snö kvar! :D Jaja! Men i alla fall så gick jag till djungeln där jag trode att det växte nu. Där fanns det inga SNÖdroppar utan.... Ett helt igloo party!!! :D !!! Så här såg igloon ut:
Cool va..?
Ja!
Så då gick jag in och så här såg det ut:
Ojsan! Måste gå superlina71 säger hej då!
Nej! Nej nej nej! INte alls! Hon har redan gått. :) Jag ska säga hur det går på regnbågens skatt.
- Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Skrek jag.
Fred var rasande. Haan sa: Ge mig den där lilla blomman, och föresten vad betyder den för dig?

- Inget, men Kamaria sa a...
- Vaa...? Hörde jag Kamaria?
- Ja. svarade jag.
- Åååå! Hämta Kamaria fort!
- Så du kan ta skatten och krosa den eller?
- Såklart inte! Jag har viktiga saker att göra med Kamaria en den lögliga lilla blomman!
Och på det gick jag till Kamaria som förskreckt fick höra " Fred är här! Och vill tala med dig, Kamaria! "
Så  gick vi till Fred.
- Men Fred ja...
- Kamaria jag vill tala med dig ensam. Men jag vägrade gå därifrån! :cool: Men då knuffa han in mig i ett stort träd och jag börja gråta! ;( Kamaria talade med Fred medans jag grät. Jag hörde bara lite och det var:
- Kamaria, din son vill jag tala med.
- Men tyvär Fred, vet jag inte var han är. Sa Kamaria.
Och Fred blev rasande och utalade några få ord: Sulupp Kulupp! Kamaria skulle trålla bort Fred för det dära men hennes krafter var borta! :( ;( Då vaknade jag upp med en klup, Jag gck ut i vattnet och jag viste inte vad jag höll på med men det var bra! Och jag sparka Fred enda till Nodpolen och Kamaria kunde trålla igen!
Vi ses!!
// superlina71 och alemanda! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0