Max & Ella !

Hej allesamans!
Nu är det snart 1 december och vi alemanda och jag, superlina71, vill ha era bilder eller vad det nu är till kalendren så vi kan sätta ihop den.  Ett tips är att inte ta din varnliga mailadress utan t.ex., göra som alemanda gjorde : [email protected] . Men som rubriken säger " Max & Ella " Så vill jag visa er hur man kommer till deras blogg! Men först en bild på Max & Ella:

Okej... När du kommer där du ska logga in klickar du helt enkelt på " Blog " Längre ner på sidan. Jag har ringat in det med rött " Blog " då:

Ser ni?                                                       !
Så är ni helt enkelt framme!
Adressen är: www.blog.panfu.se
Läs gärna den blogen. Den är jätte bra! :D Själv läser jag den typ 2-4 gånger om dan! :cool: Jag älskar den bloggen! :love: Och självklart eran egna blogg med! :love: och min med. :love:
Och så ;( är det sista ;( dagen på Igloo partyt idag. ;( Men det ska ändå bli ganska könt och ta det lungt lite. Jag är helt utmatad av allt pantyandet! :tired:
Så vi hörs!
alemanda och superlina71! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0