Liten tävling bara! :D

Hej alla!
Jag ska ha en tävling.
Så härra:
Jag kommer strax visa er kartan. Men det gäller för er att lista ut vilket vårt favoritställe är.
Men först en bra nyhet! Hej alla pandor! Det är ja superlina71 jag kommer skriva inlägg och så här i bloggen! :D Justea! Superlina71 kommer hjälpa mig att skriva inläggen! :) Fast lite då och då... Men nu till... tävlingen! :D
Komigen! Komigen! Här är kartan!:
Så nu ska vi ge er lite ledtrådar!!
1. Vårt favoritstellä är blått sak runt.
Oj... oj... Tyvär ska gå och lägg mig nu. Vi fortsätter i morgon! :D :)
Jag älskar er bloggen! :love:
Ses!!
// alemanda och superlina71 ;)
P.s Superlina71 skriver med tjock text och jag alemanda med smal text!

Kommentarer
Postat av: sarsus

sjön?

2010-11-10 @ 16:42:12
URL: http://sarsus.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0