Kalendern. ;(

Hej alla mysiga pandor!!
Vi har en tråkig ;( nyhet att bäretta. Jo, Ingen har skickat in bilder eller så, så det blir det inget av om ni inte passar på nu. Men vi ska såklart hitta på not annat. Det blir nog en kalender vi gör själva superlina71 ( jag )
Och jag alemanda. Tyvär! Så om ni vill vara med så MÅSTE ni skicka in det nu. Till den 30 November så kan ni inte skicka in saker. Så direkt när ni ser det här börja måla, skriva eller helt enkelt att skapa! :D Alemanda och jag ska bäretta när alemanda gick och tände lyktor en Lördags kväll:
Okej. Jag var ute och gick en Lördags kväll, och kom och tänka på: Jaaaaaaaaaaaa! Nu är det snart JUL! Jag måste göra en kalender till bloggen! Men hur? Jaaag vet! Mina läsare får hjälpa mig! Men det vet ni nu hur det gick.
Jaja! Nu ska jag kolla hur många läsare jag har.
Vi ses!
alemanda och superlina71 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0