Hejsan! Sygen på läsning? Jag är sugen på att blogga! :D

Hejsan!
Jag har en blogg jag skriver på! ( superlina71 med fram tills den första december! )  Och ni läser ju blogen!!! :D Jag blir så glad när ni komenterar! Jag älskar helt ängkelt att blogga :love: och att läsa vad ni komentarer och tycker. :love: Ni vet när jag gjorde tävlingen " Var är mitt och superlina71 s favorit ställe i panfu? " Så fick jag.... 10 komentarer!! :D :D :D fattar ni hur glad jag blir då? Så om ni tipsar om min blogg så blir jag... jag ja det går helt enkelt att förklara! :) Så desto fler komentarer desto gladare ALEMANDA! :D Så komigen komigen och skriv komentarer! Klara färdiga gå! Skriv en komentar ca nu! För visst gilar ni min blogg, och att läsa den, eller hur?

Jag gillar såklart också andra bloggar! Och gör allt vad jag kan för att läsa era bloggar! ( de som skriver komentarer då för då kan jag klicka på en länk! ) Men jag vill inte ha några dumma komentarer! Heeej alemanda! Vad gör du? Jag har precis varit ute och hjälpt Manny att bygga mer på igloon! :D Så nu får jag väl värma mina små tassar hos dig, alemanda? Javisst! Men superlina71 jag skriver i bloggen nu... och jag... Toppen! :) Då kan jag också skriva i bloggen med dig!!!!!!! Men vänta min varma oboy är klar! Jag kommer strax! Grr! Jag tänkte ju blogga själv nu. Men okej då! Hon har ju inte bloggat på länge! Oj! NU kommer hon... Så nu är jag tillbaka! Ni har väl hjälpt Manny med igloon, än? I så fall så hjälp honom fort! Kl är nu: tio över 8! ;) Men jag ska hjälpa Manny tills hans spade går sönder av köld, så vi andra måste bygga klart den...! :D Du har väl hjälpt Manny än, alemanda? Såklart jag har. Och jag har hört rykten att igloon ska vara klar på SÖNDAGEN! Men det är ju bara ryckten det kan ju vara klart någon anan dag. Men på tal om SÖNDAGAR, så måste jag berätta att inte denna SÖNDAGEN som kommer i denna veckan utan nästa alltså den ööö vet inte det, men i alla fall så är det........................................................................................................................................................Första advent! :D Kan ni förstå det? I alla fall inte jag! =) xD Vaaa...? Har ni pratat om mig? Att jag har varit dum mot alemanda? :( För det har jag inte, jag bara råka spilla lite glass i hennes knä... Nääää vi har absålut inte pratat om dig. Men nu när du nämner det här så har hon spilit glass i mitt knä. BLÄÄ!! MEN DET VAR INTE MENNINGEN JAG SKULLE bara... och så vipps! Sorry! ;( Men nu säger vi adjö!
Adjö
superlina71
och alemanda! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0