Fars dag!

Hej alla!
Justea! Idag är det fars dag. :D :D
Och det börjar vi med att jag ska säga de tråkiga nyheterna:

Vaa...? tråkiga? Nä så får det inte lov att vara!! :( Buuuuuuu huuuuu huuuuu!!!

Jag är inne på pappas jobbar dator så jag kan inte ta nya bilder! Bara de gammla kan visas nu. Men som tur är så har jag ett kort på en kill-panda:  Det blir månadens panda. Alltså jag vet jag har glömmt men nu ska jag komma ihog månadens panda! Komigen! Ha en bra fars dag!

Ses!

//alemanda

P.s ag kommer ta er bakom vattenfallet idag! Jag tar bilden på pappas vanliga dator!


Kommentarer
Postat av: mollymo

Okej!? :D

2010-11-14 @ 15:25:20
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu
Postat av: Pandania00

Hej alemanda!

Jag vet inte riktigt om jag har en tävling... tror jag ska starta en idag!!! :D

Bra att du mår bra.

Jag heter Pandania00 på panfu!

//Pandania00

2010-11-15 @ 18:55:16
URL: http://pandania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0