:D !....Blogg kalender...! :D

Hej alla!
Om ni vill kan ni skicka in bilder till:
[email protected]
Då får jag dem och visar dem i bloggen! :D
Så vi gör en KALENDER! Men alemanda då, hur då? Jo superlina71 om du tar det lungt lite så ska jag bäretta hur:
Du skickar in en bild, vers eller något till [email protected] ! :) =)
Ni kommer till den 1 december skicka in mail, så väljer jag ut och så alla kommer vara med! :D Så ja... Om ni skickar in bilder vers eller nåt typ den 10 december blir det ganska jobbigt! ( Jag vill ha många mail )Om det inte kommer några bilder, verser eller så kommer det inte funka och vi gör det inte. Kommer det in typ 9 mail blir det i nio dagar! :( Men det vill jag ju inte! Det ska vara en kalender så alla måste hjälpas åt! :D
Lycka till!!

P.s har ni några frågor så ställ det i en av komentarerna! :P
Jaha! Var det så enkelt? Det måste vi bara ha här i bloggen! Så komigen! Var nu snälla och gör så, då får ni presentar av tomten!!!! Hihi! Ni vet väl vad man brukar säga vaa..? : Om man inte är snäll får man inga  jul klappar! Men det är ju bara som man säger ja! ;) Så var inte rädda! Tomten är ju snäll, och någon gång har du säkert varit snäll! ;P
Vi ses!!!!
alemanda och superlina71! :) :D :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0