Aj! :(

Hej alla pandor!
Jag har jätte ont i nosen.
Varför har d det alemanda??
Jo, du förstår superlina71, när jag var på väg till simmbasängen ( mitt favorit ställe i panfu ) så snubla jag över en grästuva och landade pladask på nosen! :(
Men så hemskt! Inte likt dig direkt! :D
Sluta!!! Om du tror jag är klumpig så är svaret: NEEEEEEEEEEJ!!!!!
Ja,ja! Sluta nu. DU fattar väl att jag skoja?
Nja... inte direkt. :blush:
Ja, men ändå var det bara bra! Haha! Varför då? Hur kan det vara bra att snubbla och få ont i nosen? Jo! Du förstår superlina71 att jag såg då mina panda ögon var lika med gräset när jag snubbla! :cool: Så då såg jag att det glittrade i gräset! :O Men det är väl inte glitter i gräset i djungeln? Nej! Det är det inte tänkte jag då. Jag tittade närmare på det och... och det var frost!
Hu! Ja,  när jag tänker efter så är det ganska kallt i panfu. Ojoj! Vintern kommer! :D Yes! Jag har alldrig sett snö i panfu förr! aj maj gard! Fattar ni? Gå till djungeln på onsdag alltså imorgon. Snälla gå dit! Jag kommer vara där ungefär kl. 2 i Kidspanda men jag k!ommer först till vulkanen för jag ska möta en kompis där. ;) Och vi slutar kl. 2.
Ses!!
// alemanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0