Mors dag!Och en saga!!

Hej hoppas ni kommer ihog Mors dag! Nu på söndag!! Men här kommer en ny saga!!!!!!!! Och så har vi vänissacf  på skolan idag! har det bra vi ses nogon gång kancfe på panfu vem vet?!?!?!? Här kommer den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:

En ruskig dag ja faktis värre en en storm.Så gick Annika till skolan.Men när hon kom dit så blundede hon en liten stund. Och när hon tittade igen kände hon inte igen sig. Hmmmmm......Det var i en skog hon var i!! Ja en skog den var mörk och läskig och grenarna runt om kring var somen ja det är svårt att förklara.Men dem gick runt Annika ja liksom som en bur.Hur Annika ens försökte så kom hon inte ut!! Men just då kom ett troll förbi och sa till sin förvånad:
-Hej har du fastnat?Åååå..Låt mig presentera mig.Jag heter Trollet Berg Ström.
Okej sa Annika.Men varför gör du så här Trollet Berg Ström?
-Det är inte jag.
-Men vem är det då?
-Det jag nu ska säga dig får du lova att inte säga det till non. Är du med på det för vissa är vänner men inte alla.
-Javisst jag låvar det!
-Okej då börjar jag väl då.
-för länge länge sen så möte jag en pojke som hette Mox nu kallas han för dödens gud.Vi var bästisar tills då jag fick höra min mor säga:
-Å den där pojken Mox vi ska döda honom!
Sa min mor hon sa not om att han var ond.Så jag beslöt att jag skulle dödö han skelv. Men Mox tog min yxsa ochh sa:
-Spring min ovän!!!
Sen dess har skikat hit mängder av menniskor för att figöra mig! Min mor är borta nu och ingen går säker för Mox!
-Oj då är jag din hjälp sa Annka.
Hur går det sen? Vem vet?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0