fottsetningen av min saga!!

Hej igen!!Jag tängker döpa min saga till:...........Trollet........ här kommer fottsetningen av Trollet då:

-Okej tack men det kommer bli farligt! Sa Trollet Berg Ström.
Så skar Trollet Berg Ström upp grenarna.dem gick och gick tills slut kom dem till en mörk mörk grotta.
Trollet Berg Ström sa att det var där inne Mox var. Men att det var bara Mox som kunde komma in och ut.Men hans
lakejer kunde hitta in för att träffa Mox och prata.Dem kunde följa ledtrådar sa han.
-Vi moste in och hitta alla ledtrådar så vi kan täffa Mox! Sa Annika.
-javisst men hur? Sa Trollet Berg Ström.
-Du som känner Mox sådär kan väl tängka om han sa not om det här eller om non gång. Sa Annika fundersamt.
-Hmmmmm..........ja nu när jag tängker efter så sa han not om att man först skulle till vänster sen till höger sen i mitten så skulle man hitta en ledtråd! Sa Trollet Berg Ström glad!
Så gick de först till vänster sen till höger och till sist i mitten.Så sa Annika:
-D-där är not ting men äkligt! Sa Annika med låg röst.
Ja där va en lapp med spindel släm!
-Uuuuuu....Sa dem i kör.
-Vad äkligt! Men vad står det Berg Ström?
-Det stårr:
gå samma gång.
Så dem gick samma gång.Sen såg Trollet Berg Ström en lapp till där det ståg:
Bra du kom så här långt!Nu går du åt hållet som är just.
När dem gorde det så såg det en jylende tron som non satt på.Det var Mox!!
Annika viskade:
-Åå....Han sitter där! Vad gör vi nu då?
-Lung det finns en gång där borta där kan vi byte om till en lakej så skener han inte igen oss!
-okej! Sa Annika.

Kommentarer
Postat av: Choklad_tjejen

Så! Jag har kommenterat nu! Jag är inne på panfu just nu och jag är i diskoteket på serven Bollyland.

Vad heter din panfugubbe nu igen? Min heter Choklad_tjejen.

2010-05-29 @ 15:12:28
Postat av: alemanda

alemanda heter den!

kul att råkas!!

2010-05-29 @ 20:09:07
URL: http://minpanfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0