Krucio är i panfu!

Hej Idag skulle jag fråga kamaria om hon kunde spå mig.Men när jag kom till slottet så såg jag non. Det var Krucio här i panfu!
Åååå......så grå och onske full! Så jag gick till kamaria på tarasen. Vi  pratade lite om Krucio. Sen skulle jag komma in i balsalen.Där var en manskin. Kolla sjelva!
Och sen så pratade jag med kamaria lite till.Sen så skulle jag gå till stan och se om det fanns not i sten.Jo men det fanns det! så jag klikade på stenen så förvandlades den till normal igen! Så jag gick till kamaria i balsalen igen!
Vi ses er alemanda/

Kommentarer
Postat av: Panndkaka

kolla in min Blogg!!!!

2010-06-01 @ 22:01:36
URL: http://sverigecool.blogg.se/
Postat av: drea

hur gör man en panfu blogg??

2010-06-08 @ 16:00:28
Postat av: alemanda

Asså jag vet inte riktit! testa sök på hur gör man en blogg!

klika sen på så att du gör en blogg. skriv bara om panfu där! du kan få hjälp säkert av dina föräldrar! föstår du drea?



ses alemanda

2010-06-16 @ 06:44:09
URL: http://minpanfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0