kalendern!

Hej alla!
Jag har det! :D
Jag ska göra ett mysterium!!!! :)
Ni kommer få ledtrådar osv varje dag. Och det gäller för er att  komma på läsningen på mysteriet!
Okej! Då börjar vi då!:
Jag och Bobo ( min petshop ) gick idag till diamant afären.
- Aaaaaaaaaaaaa!!!! Hördes ett mycket högt skrik.  Damen i afären hade blevit stulen! :I
Bobo hög tag i damen.
- Vad är det frågan om? Sa Bobo. ( Bobo är en tjej. )
- Jo, jag blev stulen, min goda julmufins är inte här! ;( ;(
- En sån som är 1000 kr dyr? Frågade jag.
- Ja, justea exakt en sådan! ;(
Bobo tittade noga efter mufinsens plats.
- Vi ska nog hitta den! :) Sa Bobo till sist.
- Å tack love gud!
Jag och Bobo vet det inte. Men vi tänker bara ge er en ledtråd varje dag! ;) Som vi får! :)
Och ledtråden kommer nu:
Jag bor på sjön. Kanske i ett ihåligt träd. Jag kommer kanske till dig när du i skogen går. Men jag tycker bäst om att vara på sjön.

Hmm.... Jag känner någon som gillar sjön, och som brukar komma till mig när jag går i skogen.
Jaja! vi får klura! ;)
ses!
alemanda!

Kommentarer
Postat av: Pifig♡

Det pågår en läving på min blogg

http://pifig.blogg.se/2010/december/bildtavling.html#comment

2010-12-18 @ 17:38:15
URL: http://pifig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0