Kalendern!

Hej alla!
Jag fick 1 lapp idag och 1 lapp igår. Glömde skriva igår. :oops:
Men 1:a december fick jag något att tänka på. Jo, jag känner killen0 men det kan väl inte vara han ändå...?
Men den lapp jag fick igår var denna:
Kakor! Kakor! Det gillar jag. Ett tecken på killen0?
Kanske, kanske inte. Men ni ska veta! Jag är en tjej!
Mahahaha!!
Jag tänkte då:
Superlina71? Det kan vara hon, men det skulle jag inte tro!
Lappen idag var:
Mahahaha!! Var det vi slutade på. Men nu ska jag fråga dig en sak:
Är det jag som bloggar?? Brukar det se ut såhära?
Komigen! Bättre kan du!! Superlina71. Är det ej. Det kan jag lova dig! :mad:
Men nu ska jag äta upp min muffins för 1000 kr. Bra att den stog... Tja på disken! Utan non i sikte!

Mohahaha

Oj! Inte superlina71! Men jag sa alldrig att du bloggar!
Hon värkar känna mig! :l Ledtrådar:
1. Kommer och går i skogen och gillar sjön.
2. Är en tjej.
3. Känner mig. :l
De jag känner bäst som även känner mig jätte bra är:
Marinetta, superlina71, Himi-girl, killen0 och så var det typ rosella. Kom inte ihog om hon hade sifror bakom! ;(
Jaja! Vi ses!
// en klurig alemanda! ;)

Kommentarer
Postat av: ******* girl

Hejsan!

Jag och några andra har en Detektiv blogg

om det senaste! Gå in på vår blogg!

Försök klura ut vilka vi är :P

2010-12-04 @ 12:49:49
URL: http://panfu-detektiverna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0